Μετάβαση στο περιεχόμενο

Καλάθι

Το καλάθι σας είναι άδειο

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Καλώς ήρθατε στην ενότητα συχνών ερωτήσεων! Εδώ θα βρείτε απαντήσεις σε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε σχετικά με τις παραγγελίες, τις αποστολές, τις επιστροφές και την φροντίδα των προϊόντων μας. Στόχος μας είναι να κάνουμε την εμπειρία των αγορών σας όσο πιο εύκολη και ευχάριστη γίνεται. Αν δεν βρείτε την απάντηση που ψάχνετε, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών είναι πάντα διαθέσιμη για να σας βοηθήσει. 

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 211 800 1815 ή στο sales.vinylgroup@gmail.com.

 

    1. Πώς μπορώ να επιλέξω το σωστό μέγεθος;

    • Παρέχουμε πίνακα μεγεθών για κάθε προϊόν. Συνιστούμε να μετράτε τον εαυτό σας και να συγκρίνετε με τον πίνακα πριν την παραγγελία.

     

     

    2. Πώς μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω μια παραγγελία;

    • Μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία εντός 24 ωρών από την υποβολή της μέσω της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών μας (2118001815).

     

     

    3. Ποιοι τρόποι πληρωμής γίνονται δεκτοί;

    • Δεχόμαστε πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες  και αντικαταβολή με χρέωση 2,00

     

     

    4. Πόσος χρόνος χρειάζεται για την παράδοση;

    • Η παράδοση γίνεται συνήθως σε 1-3 εργάσιμες ημέρες εντός Ελλάδας μέσω Elta Courier.

     

     

    5. Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

    • Μετά την αποστολή, θα λάβετε έναν αριθμό αποστολής (tracking number) για να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας.

     

     

    6. Μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα προϊόν;

    • Ναι! Δεκτές είναι οι επιστροφές ή αλλαγές εντός 14 ημερών από την παραλαβή, εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και έχει όλες τις ετικέτες.

     

     

    7. Πώς μπορώ να φροντίσω τα ρούχα μου;

    • Στις περιγραφές των προϊόντων υπάρχει πάντα η ετικέτα φροντίδας. Συνιστούμε να ακολουθείτε τις οδηγίες για καλύτερη διατήρηση των ρούχων.

     

     

    8. Προσφέρετε εκπτώσεις ή κουπόνια;

    • Ναι! Μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας για προσφορές και αποκλειστικά κουπόνια.

     

     

    9. Τι γίνεται αν παραλάβω ελαττωματικό προϊόν;

    • Επικοινωνήστε άμεσα με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλέφωνο 2118001815 και θα σας καθοδηγήσουμε για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.

     

     

    10. Προσφέρετε δωρεάν αποστολή;

    • Ναι, την δεδομένη χρονική στιγμή προσφέρουμε δωρεάν μεταφορικά!

     

     

    11. Μπορώ να κάνω παραγγελία από το εξωτερικό;

    • Ναι! Στέλνουμε σε πολλές χώρες του εξωτερικού. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

     

    12. Μπορώ να παραγγείλω προϊόν που είναι σε pre-order;

    ·  Ναι, μπορείτε. Η αποστολή γίνεται μόλις τα προϊόντα είναι διαθέσιμα. Θα ενημερωθείτε για την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.

    Contact