Need help?
ΣΥΧΝΈΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ
Εδώ θα βρείτε συγκεντρωμένες τις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις παραγγελίες, τις αποστολές, τις επιστροφές και τους τρόπους πληρωμής. Στόχος μας είναι να κάνουμε την αγοραστική σας εμπειρία απλή, γρήγορη και ευχάριστη. Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, η ομάδα μας είναι πάντα διαθέσιμη να σας εξυπηρετήσει.
Παρέχουμε πίνακα μεγεθών για κάθε προϊόν. Συνιστούμε να μετράτε τον εαυτό σας και να συγκρίνετε με τον πίνακα πριν την παραγγελία.
Μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία εντός 24 ωρών από την υποβολή της μέσω της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών μας (2118001815).
Δεχόμαστε πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες και αντικαταβολή με χρέωση 2,00€.
Η παράδοση γίνεται συνήθως σε 1-3 εργάσιμες ημέρες εντός Ελλάδας μέσω Elta Courier.
Μετά την αποστολή, θα λάβετε έναν αριθμό αποστολής (tracking number) για να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας.
Ναι! Δεκτές είναι οι επιστροφές ή αλλαγές εντός 14 ημερών από την παραλαβή, εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και έχει όλες τις ετικέτες.
Στις περιγραφές των προϊόντων μας υπάρχει πάντα η ετικέτα φροντίδας. Συνιστούμε να ακολουθείτε τις οδηγίες για καλύτερη διατήρηση των ρούχων.
Ναι! Μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας για προσφορές και αποκλειστικά κουπόνια.
Επικοινωνήστε άμεσα με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλέφωνο 2118001815 και θα σας καθοδηγήσουμε για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.
Ναι, την δεδομένη χρονική στιγμή προσφέρουμε δωρεάν μεταφορικά!
Ναι! Στέλνουμε σε πολλές χώρες του εξωτερικού. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Ναι, μπορείτε. Η αποστολή γίνεται μόλις τα προϊόντα είναι διαθέσιμα. Θα ενημερωθείτε για την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.